THE BALM MARY LOU MANİZER HİGHLİGHTER

by - Mart 14, 2017






Aydınlatıcı denilince ilk akla gelen ve ilk tavsiye edilen şüphesiz Mary Lou Manizer Highlighter gelir. Bu sebeple benim sürmelere doyamadığım epey memnun kaldığım bu aydınlatıcıdan biraz bahsedelim.



📌Yüksek pigmentasyonlu bir yapısı olduğu için ışık alan bir yerde makyaj yapmanızı tavsiye ediyorum. Gün ışığında inanılmaz belirginleşiyor. Bu sebeple çok fazla parlayabilirsiniz, aman dikkat!
Yukardaki görselde aydınlatılması gereken bölgeler işaretlenmiştir.
Resim Pinterestten alıntıdır.
📌Ben bu aydınlatıcıyla resmen aşk yaşıyorum. Yüzümde bulabildiğim her yere sürüyorum. Kaş altı, göz pınarları, burun ve elmacık kemikleri, dudak üst bölgesi, zaman zaman da far niyetine kullanıyorum.Dediğim gibi yüzümde kullanmadığım yer yok gibi. 😀
📌 Mary Lou Manizer Aydınlatıcının kalplerimizi fethetmesinin bir nedeni olarak da içeriğinde paraben bulundurmamasını gösterebiliriz.
📌Fiyat-performans açısından başarılı bir ürün. Ben indirim zamanı denk getirip uygun fiyata almıştım.
📌Bir güzel özelliği ise 8,5 gramlık bir ambalaja sahip olmasına rağmen aşırı bereketli olması. Ne kadar kullanırsam kullanayım azalma bile olmuyor.


📌Kadifemsi bir yapısı var. Simli görüntüsü sizi korkutmasın sakın, tene geçince ışıltı olarak görünüyor.
Bu ürünle ilgili benim düşüncelerim bu şekildeydi, peki ya sizin düşünceleriniz neler? Benimle paylaşın 😊🎈

You May Also Like

1 yorum