HAMİLE KALMAK İÇİN MUCİZEVİ KÜR/ İNCİR-HAVUÇ KÜRÜ

by - Mayıs 10, 2019



 Merhabalar, nasılsınız?
Sizin için güzel bir gün diliyorum.  kalpkalp.

Birkaç önceki yazımda size gebelik sürecimden bahsedip biraz itirafta bulunmuştum. Burada benim de uyguladığım ve uyguladığımın ikinci ayında hamile kaldığım bir kürden bahsetmiştim. Bu yayının konusu ise bu kürün nasıl uygulandığı ve benim nasıl uyguladığım.
Hazırsanız başlıyorum. :)


Size bu kürün hikayesini ve nasıl yaptığımı instagramda anlatmıştım aslında. Ancak gelen mesajlara göre çok detay vermediğimi fark ettim. Haydi biraz detaya girelim.

KURU İNCİR VE HAVUÇ KÜRÜ 

Malzemeler
*Bir litre klorsuz su
*8-9 tane kuru incir
*1 tane havuç
*2 tane küçük tencere

*Yarım litre klorsuz suyu kaynatıyoruz. 8-9 tane kuru inciri ortadan ikiye kesip kaynayan suya atıyoruz. (Kuru incirlerin üzerinde pudra olmamasına dikkat edin. Varsa yıkayın.) Ağzını kapatıp 20 dakika altı kısık bir şekilde kaynatıyoruz. Soğumaya bırakıyoruz.



*Ayrı bir tencerede yarım litre klorsuz suyu kaynatıyoruz. Kaynayan suya halka halka doğradığımız 1 tane havucu ekliyoruz. Ağzını kapatıp 20 dakika altı kısık bir şekilde kaynatıyoruz. Soğumaya bırakıyoruz.

*Ilıyan bu iki karışımı birbiriyle karıştırıp sabah-akşam aç olarak bir bardak içiyoruz. Ben ne inciri ne de havucu yemedim. Suyunu içtikten sonra içindekileri döktüm. Normalde tarifte bu kürün 21 gün uygulanıp 7 gün ara verilmesi gerektiği yazıyordu. Ancak ben düzenli uygulamadım. Yani toplamda 10-14 gün arası uyguladım.

*Regl döneminizin bitiminin ertesi günü bu küre başlıyorsunuz.

*Yumurtlama gününüzü takip edin. Ovulasyon döneminde içmeye özen gösterin. 

*Bu kürde dikkat edilmesi gereken bir nokta da her gün taze yapılması gerekiyor. 

*Kuru incirin yumurtlamayı arttırdığı, havucun ise yumurtanın çatlayıp hamile kalınmaya yardımcı olduğu biliniyor.

*Regl dönemindeyken bu kürü uygulamayın.

*Şeker hastalarının, kronik sağlık problemi olanların kullanmasında sakınca olabilir. Mutlaka doktorunuza danışın. !!!

*Kadın hastalıklarıyla ilgili problem yaşayanların kullanıp kullanmamasıyla ilgili bir yorum yapamıyorum. Mutlaka doktorunuza danışın.

*Benim bir sağlık problemim yoktu, bu kürü hamile kalmamı hızlandırması için denedim. Önce yakın bir arkadaşım böyle bir kürün varlığından bahsetti. Sonra internette epey araştırdım. Forum siteleri, internet siteleri, facebook grupları her yerden bilgi toplamaya çalıştım. (Biraz araştırmacı bir kişiliğe sahibim, EVET ABARTTIM :D ) Edindiğim bilgilerin %90 ı olumlu çıkınca denemekten ne zarar gelir ki diye başladım. Denediğim ilk ay reglim dört gün gecikti. Test negatif çıkınca kullanmaya devam ettim. Diğer ay hamile olduğumu öğrendim. Kullandığımın ikinci ayında hamile kaldım. Tekrar söylüyorum. Allah  bu zamanda kısmet etmiştir, bu kür vesile olmuştur, belki denk gelmiştir bilemiyorum. Ancak denemekten bir zarar görmedim. 


Allah isteyen herkese nasip etsin. Deneyecek olanlar sonucu bana haber vermeyi unutmayın. 

Öpüyorum çokça!








You May Also Like

2 yorum

  1. Abla klorsuz suyu nerden buldun

    YanıtlaSil
  2. Her gün taze yapılması gerekiyor demişsiniz o kadar suyu bi günde mi içtiniz

    YanıtlaSil