3 ADIMDA İNSTAGRAM TEMANIZI OLUŞTURUYORUZ

by - Mayıs 31, 2019

Merhabalar, nasılsınız?
Sizin için güzel bir gün diliyorum.  kalpkalp.

https://jumpermedia.co/instagram-theme-ideas/

Ne yazsam uygulama önerisi mi, ürün önerisi mi derken "Neden hep birlikte İnstagram temamızı oluşturmuyoruz ki"  gibi bir düşünce geçti aklımdan. Sonra bunu nasıl yapabileceğimize dair düşünceler geçmeye başladı. Ve bu durumdan sizin de hoşlanacağınızı düşündüm. (Umarım yanılmamışımdır.)
Evet güzellikler; var mısınız benimle tema oluşturmaya? Merak edip ilgisini çekenler gönderiyi okumaya devam edebilir.

Haydi başlıyoruz!




Biliyorsunuz ki İnstagram hesabımda poz önerileri, fotoğraf düzenleme uygulamaları paylaşıyorum. En başından beri amacım bir tema oluşturmak.Yani profilime ilk bakıldığında gönderilerin birbiriyle uyumlu bir tonda olduğu, baktıkça daha çok bakmak isteyecekleri bir profil olsun istiyorum. Ancak bunu gönderilerin yapısından dolayı sağlayamadım. Düşündüm ki beyaz minimal bir temam olursa poz önerileriyle de uyumlu bir profil ortaya çıkabilir. Bu yüzden ilk olarak beyaz arka planın hakim olduğu, minimal fotoğrafların bulunduğu, kısım kısım bitkilerin eşlik edeceği bir profil oluşturacağım. Tam olarak şu şekilde. 



White Instagram Feed by @pao_note
              ya da böyle.


https://thepreviewapp.com/
böyle de olabilir.

White Instagram Feed by @jasminerossol



PEKİ NASIL YAPACAĞIZ?

1. FOTOĞRAFLARI PROFİLE UYGUN ÇEKMEK VE SEÇMEK

  • Evde de kolayca bulacağınız beyaz bir masa yüzeyi, beyaz çarşaf-nevresim ve beyaz duvarlar bizim fotoğraf çekme alanlarımızı oluşturuyor. Herkes için daha ulaşılabilir olduğu için ilk bu tema ile başlamak istedim.
  • İyi de evde neyin fotoğrafını çekeceğiz diyenler için kitap, gökyüzü, meyve salatası, bitki, çiçek, selfie, aksesuar vb. gibi bir çok fotoğraf çekebiliriz. Ben zaten hazırlayacağım gönderilerle size fikir vereceğim.

 

2. UYGULAMALARLA FOTOĞRAFLARI DÜZENLEMEK

  • İnstagram teması oluştururken gereken düzenin sağlanması için çekilen fotoğraflar kadar fotoğrafların aynı filtre ile düzenlenmiş olması da önemli. Bu süreçte ben yine temaya uygun filtre kodları paylaşıyor olacağım. Merak etmeyin!
  • Çektiğiniz fotoğrafları düzenlemek için kullanabileceğiniz uygulamalar ile bulut ekleme, duvara tablo-ışık ekleme, nesne silme gibi editleri de sizinle paylaşıyor olacağım. 



       



       


3. GÖNDERİ SIRASINI DÜZENLEME

  • İntagram fotoğraflarınızın ön izlemesini görebileceğinizi, sırasını düzenleyebileceğiniz çeşitli programlar var. Preview, plann, unum gibi programlarla bu işlemleri yapabiliyoruz. Bildiğim kadarıyla bu uygulamalarda instagram şifreniz ile girişi yapmanız isteniyor. Ancak ben şifremi girmeden kullanabileceğim uygulamalar arıyorum. Bilen varsa haber verirse çok memnun olurum. 




 Sizden beklentim ne?

  • Vereceğim emeğin karşılığını İnstagram hesabımdaki gönderilere beğeni ve yorumlar yaparak desteklemenizi istiyorum.
  • Bol bol fotoğraf çekmenizi ve editlemenizi istiyorum. Her şeyi ama her şeyi. 
  • Fotoğraflarınıza beni etiketlerseniz profilinizi görebilirim ve yönlendirmeler yapabilirim.
Evet, planımız bu yönde. Kimler benimle?














You May Also Like

2 yorum