ADIM ADIM ALİEXPRESS'TEN ALIŞVERİŞ (Resimli)

by - Şubat 07, 2018

Herkese merhabalar;
Uzun zamandır yoktum ve artık geri döndüm! 
İlk içeriğimin de herkesin merak ettiği, instagramdan epey mesaj aldığım Aliexpress ile ilgili olmasını istedim.  Çevremizden, internetten kısaca bir şekilde Aliexpress ile tanışmış ancak alışveriş yapmaya cesaret edememiş olanlar burada mı? Bu içerik özellikle sizin için! Sözü uzatmadan yazıya geçelimm :)


ADIM ADIM ALİEXPRESS'TEN  ALIŞVERİŞ YAPMA

  •  https://tr.aliexpress.com/ sitesine girip ne almak isteğinizi yazıp arama tuşuna basın. Fotoğrafta gördüğünüz gibi ben "makyaj fırçası" yazıp arattım. 

  • Arama sonuçlarında sıralama seçenekleri çıkıyor. Ben "Siparişler" kısmına tıklayarak en çok satın alınan fırçaları görüyorum. Unutmadan sipariş sayısının çok olması ürünü satan satıcının güvenirliğiyle doğru orantılı oluyor. Kırmızı ile yuvarlak içine aldığım kısımlara dikkat etmekte fayda var. Sipariş sayısı, satıcının yıldız puanlaması yine güvenilirlikle alakalı.


  • Aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi önemli yerleri sizin için işaretledim. Satıcının yıldız puanlaması, sipariş sayısı, fiyatı ve kaç TL ettiği, renk seçenekleri, teslimat seçeneği, kaç günde geleceği. sipariş vermeden önce bu alanları gözden geçirmeyi unutmayın. :)

  • Sayfayı aşağı kaydırdığınızda ürün detayları,  geri bildirim, gönderim ve ödeme, satıcı garantileri seçenekleri bulunuyor. Ürünü almadan önce geri bildirimleri kontrol etmeyi unutmayın. Fotoğraf olarak geri bildirimde bulunanları incelerek ürünün fotoğraftaki gibi olup olmadığını kontrol edin :)

  • Gelelim sipariş verme kısmına; "Şimdi Al" butonuna basıyoruz ve aşağıdaki fotoğrafta görüldüğü gibi bir sayfa karşımıza çıkıyor. içi kırmızı dolu olan alanda adres ve iletişim bilgileri yazıyor. Buraya adresinizi eklerken İngilizce karakterler kullanmaya özen gösterin. Aksi halde sistem kabul etmiyor.  Kırmızı alanın altında aldığınız ürün detayları ve satıcıya mesaj atmak istiyorsanz "Leave a message for this seller" kısmı var. bu alandan satıcıya ulaşabilirsiniz. 

  • Kapıda ödeme seçeneği yok. Yalnızca kredi akrtı ve bakomat kartı ile alışveriş yapabiliyorsunuz. Sayfayı biraz aşağı kaydırdığınızda kart bilgilerinizi girdikten sonra "Comfirm-Pay" yani "Onayla ve Öde" kısmı var. Oraya tıklayarak siparişinizi oluşturabilirsiniz.  
  • Siparişlerinizi en sağda bulunan Aliexpress'im kısmının üstüne gelerek "Siparişlerim" seçeneğinden takip edebilirsiniz.


Ben bu zamana kadar aliexpressten makyaj fırçaları, yüzük, küpe, gözlük, takma tırnak, tırnak stickeri, selfie ışığı, makyaj süngeri, takma kirpik, saat, kolye, telefon kılıfları aldım. Aldıklarımı görmek isteyen olursa yorumda belirtirse link atabilirim. Yorum çok olursa da ayrı bir içerik hazırlayarak yardımcı olmak isterim.


Kapanış olarak ne derler bilirsiniz.
Blogumu takip etmeyi, yorum bırakmayı unutmayınız.
Sevgiler.



Dipnot olarak; 

İnstagram hesabımı takip etmeyeniniz varsa şuraya iliştiriyorum. Lütfen takipleyinn :) 







You May Also Like

4 yorum

  1. teşekkürler güzel bilgiler için :)

    YanıtlaSil
  2. Sizin fırçaları satın aldığınız satıcının ismini öğrenebilir miyim? :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bilgiler teşekkürler aliexpress alışveriş yapma konusunda güzel bilgiler yer alıyor

    YanıtlaSil