ALİEXPRESSTEN FIRÇA ALIŞVERİŞİM!

by - Şubat 15, 2018




Herkese merhabalar;
Nasılsınız?  Umarım iyisinizdir. Ben bugün instagramda çok merak edilen ve çokça sorulan aliexpressten aldığım fırçalarımı paylaşacağım. Aliexpressten alışveriş yapmaya cesaret edemeyenlere bir önceki postumu okumalarını tavsiye ederim. Aliexpress alışverişimi aşama aşama resimli olarak anlattım :)



Bu zamana kadar aliexpressten epey alışveriş yaptım. Adres olarak iş yerimin adresini verdiğim için bu zamana kadar elime ulaşmayan bir ürün olmadı. Hatta kargolarımı getiren kişi işini öyle güzel öyle severek yapıyor ki siparişlerimi bile takip ediyor. Beni tanıyor artık :))

Bu fırçalar bana 1 AYDA ulaştı. Satıcının  ve ürünün linkini aşağıya bırakacağım.

Yakından bakmak isterseniz.

Gelelim bu fırçaların özelliklerine;


Fırçalar;
🌸Yu-mu-şa-cık!


🌸Kimyasal ya da herhangi bir kötü kokusu yok. Beni şaşırtan bu oldu. Daha önce aldığım fırça setinde biraz koku vardı. Tabi o da yıkadıkça geçmişti. Ancak bu sette bir koku duymadım.


🌸6 yüz 9 göz olmak üzere toplam 15 tane fırça bulunmakta. Size vereceğim linkten fırça sayısını arttırıp azaltabiliyorsunuz. Yani dükkanda çeşitli sayı ve renklerde fırça var.

🌸Ben iki kere yıkadım. Kopma, dökülme herhangi bir sorun yaşamadım. 


1- Buffing: Fondötenin cilde iyice yedirilmesi için kullanılıyor.
2- Fondation: Fondöten fırçası. 
3- Contour: Kontür fırçası. Fırçasının yapısına bakar mısınız:)
4- Powder: Pudra fırçası
5- Blush: Allık fırçası 
6- Angled Face: Açılı yüz fırçası 






▪️Concealer: Kapatıcının düzgün bir şekilde uygulanmasını ve yayılmasını sağlar.

▪️Smudge: Far dağıtma fırçası- kirpik çizgisine rengi uygulayarak farı dağıtmak için kullanılır.

▪️Blending: karıştırma fırçası- farı dağıtmak ve karıştırmak için kullanılır.

▪️Spoolie: kaş fırçası- kaşları taramak için kullanılır. 
▪️Angled Liner: açılı eyeliner fırçası

▪️Small Shadow: Farın rengini cilde iyice oturtmak için kullanılır.

▪️Fluffy Shadow: Yumuşak far fırçası- ürünün en ideal seviyede alınmasını ve uygulanıp harmanlanması için kullanılır.

▪️Crease: Belirme ve gölge için kullanılır. Katlanma bölgesindeki farı dağıtmak ve katlanma çizgisine gölge vermek için kullanılır.
▪️Precision Smudge: Hassas far fırçası- gözün iç kısmı ya da kirpik çizgisi gibi en küçük alanlara uygulamak yapmak için kullanılır.


Satıcının Linki:  JESSUP 
Fırçaların Linki: JESSUP MAKYAJ FIRÇALARI 



Kapanış olarak ne derler bilirsiniz.
Blogumu takip etmeyi, yorum bırakmayı unutmayınız.
Sevgiler.


Dipnot olarak; 
İnstagram hesabımı takip etmeyeniniz varsa şuraya iliştiriyorum. Lütfen takipleyinn :) 



You May Also Like

1 yorum