AİRBRUSH UYGULAMASI HAKKINDA HERŞEY!

by - Haziran 24, 2019

Merhabalar, nasılsınız?
Sizin için güzel bir gün diliyorum.  kalpkalp.


Bugün epey kullanışlı bir uygulamadan bahsetmek istiyorum. Uygulamamız AirBrush. Her yönden bu uygulamayı ele alıp görsellerle neler yapabileceğinizi göstereceğim.






GENEL BİLGİLER
Uygulama logosu bu şekilde

  • Uygulama dört ana araçtan oluşuyor. Bu bölümler: Retouch, Tools, Makeup ve Filter 
  • Ücretsiz bir uygulama. Ancak uygulama içi satın alma mevcut. Küçük bir sır: Ekran görüntüsü alarak uygulamayı ücretsiz olarak kullanabilirsiniz.
  • Şu anda, 47'den fazla özelliğe, 105 filtreye ve 7 araca sahip bir uygulama.
  • Hem Android hem de Appstore platformlarından ücretsiz bir şekilde indirebilirsiniz.

  • Retouch-Rotüş kısmında toplamda 13 araç bulunmaktadır. Bu araçları tek tek kendiniz editleyebileceğiniz gibi "Magic" aracı ile otomatik olarak edit yapabilirsiniz.

  • Tools-Araçlar kısmında ise toplam 9 bölüm bulunmaktadır. Bu bölümde en sevdiğim özellik "Blur" aracı. Arka planı ister otomatik olarak isterseniz de manuel olarak bulanıklaştırarak fotoğraflarınızda daha profesyonel bir görünüm elde edebilirsiniz.

  • Makeup-Makyaj kısmında ise toplam 17 araç bulunmaktadır. Uygulama yüzünüzü algılayarak otomatik olarak makyaj yapıyor. Filtrenin yoğunluğunu azaltıp arttırabilirsiniz.


  • Filter-Filtre kısmında ise birçok filtre mevcut. En sonda göreceğiniz "+" işareti ile dükkan kısmına girerek ücretsiz filtreleri indirip kullanabilirsiniz.


Aşağıda sizin için Airbrush uygulaması ile yapılmış edit örnekleri hazırladım. İnstagram ve diğer platformların dayandırmış olduğu güzellik algısı nedeniyle bu uygulamaları kullanıyoruz. Sivilce ve kadınların görünümüyle ilgili duyar kasacağınızı düşünmüyorum ancak yine de kendimi ifade etmek istedim. İki fotoğraf arasında editli hali daha güzel diye değil, Airbrush uygulaması ile yapabileceklerinizi göstermek istedim. Benim de geçmeyen sivilcelerim, sivilce izlerim, çatlaklarım var. Fotoğraflarda onların görünmesini istemediğim için bu uygulamaları kullanıyorum. Benim gibi kullanmak isteyen varsa onlara yardımcı olmak istiyorum sadece. Siz beni az çok tanıyorsunuz zaten. Sizi seviyorum. kalp.








Uygulamayı kurcalayıp birçok özelliğini keşfedebilirsiniz.
 Siz hangi uygulamaları kullanıyorsunuz?
Bana yazın.
Öpüyorum çokça!







You May Also Like

2 yorum