DANLA BİLİC FİLTRESİ

by - Haziran 26, 2019



Merhabalar, nasılsınız?
Sizin için güzel bir gün diliyorum.  kalpkalp.

Danla Bilic'in fotoğraflarına baktığınızda genel bir tema uygulamadığını görürsünüz. Fotoğraflarında dikkat çeken en belirgin şey ise tane tane görünüm. Bu tanecikli fotoğraf yapısını çoğu uygulama yapsa da en iyisini tek bir uygulama yapıyor.
Örneklerle size göstereyim.

Bu fotoğrafta; fotoğraflarında  genel olarak kullandığı tanecik efektinin before-after görseliyle göstermek istedim.



KULLANILAN  UYGULAMA: VSCOCAM

  • Hem Android hem de AppStore platformlarından ücretsiz olarak indirebilirsiniz.
  • Uygulamayı indirdikten sonra üye olmanız gerekiyor. Üye olmaya değer bir uygulama.
  • Tamamen ücretsiz bir uygulama değil, yani indirirken bir ücret ödemiyorsunuz. Ancak uygulama içi satın alma özelliği ile ücretli olan VSCOX kısmını satın alıp tüm filtreleri ücretsiz şekilde kullanabilirsiniz. Ancak ücretsiz olan filtreler de gayet başarılı. 



ÖRNEK FOTOĞRAFLAR


Bu fotoğraftaki filtrenin çok fresh ve minimal bir görüntüsü var. Aşağıda bu filtreye en yakın olanını bulmaya çalıştım. Açık renkli, daha ışık alan fotoğraflar için before-after ve filtre kodlarını paylaştım.

1. Fotoğraf

           


2. Fotoğraf









Her fotoğraf için aynı filtre kodları kullanılamayabilir. Fotoğrafın açısı, kıyafet rengimiz, ışığın etkisi, çevredeki nesnelerin rengi gibi faktörler bunu etkiliyor. Fotoğraf koyuysa verilen kodun biraz daha fazlası kullanılabilir. Gözünüze nasıl güzel gelecekse :)


3. Fotoğraf





Bazı fotoğraflarında koyu tonlar hakim. Bunun için bolca tanecik ekleyip fotoğrafı filtreyle boğmuyor. Bu kodlar birebir aynısı değil, ancak olabildiğince benzetmeye
çalıştım.















Bu uygulamayı kullandıkça beni hatırlayın!
İnstagram hesabımı takip etmeyi unutmayın.
Öpüyorum çokça!


VSCOCAM UYGULAMASI İLE İLGİLİ DAHA DETAYLI BİLGİ ALMAK İÇİN
BU YAYINIMI DA OKUYABİLİRSİNİZ.

VSCOCAM üzerine tıklayıp okuyabilirsiniz.

You May Also Like

1 yorum

  1. teşekkürler.
    https://www.metpordekor.com/blog/386-mantolama.html

    YanıtlaSil