FOTOĞRAFLARINIZA ÇİZGİLERLE DOKUNUN!

by - Temmuz 01, 2019


Merhabalar, nasılsınız?
Sizin için güzel bir gün diliyorum.  kalpkalp.

Yaz geldi ve fotoğraflar cıvıl cıvıl olmaya başladı. Gerek filtrelerle gerek editlerle yaz fotoğraflarının görünüşü bir ayrı. Ben de fotoğraflarınıza bir değişiklik yapmanıza yardımcı olmak için bu yayını hazırladım. Dün storyde paylaştığım çizimli fotoğrafla ilgili çok soru aldım ve bugün hemen onun gibi örnekleri paylaşayım dedim :)









Aşağıda öncesi ve sonrası hallerini paylaştığım fotoğrafları hangi uygulama ile yapabileceğinizi öğreneceksiniz. Akşam ise bunun için size güzel bir video hazırlayacağım.






















 Yukarıda görmüş olduğunuz bütün editler PİCSART uygulaması ile yapıldı. Akşam bunun nasıl yapıldığını video ile anlatmamı ister misiniz? Bu çizimli editler ile ilgili parça parça videolar çekeyim diyorum. Hem video süresini uzun tutup sizi sıkmamış olurum. Ne dersiniz?


Öpüyorum çokça!





You May Also Like

0 yorum