ANNELER GÜNÜ HEDİYE FİKİRLERİ

by - Mayıs 06, 2020



Merhabalar herkese; 
Nasılsınız? Umarım iyi ve sağlıklısınızdır. Anneler gününe sayılı günler kala hediye arayışında olanlar için bir öneri yazısı yazmak istedim. Benim de ilk anneler günüm olduğu için çok heyecanlıyım aslında. Bu karantina günleri de olmasaydı daha güzel olurdu ama önemli olan sağlık. Sağlık olsun da bu günler telafi edilir. 
Aslında anneler günüyle ilgili bu yıla kadar paylaşım yapmadım. Bunun nedeni de annesiyle ilgili acısı olan kişilerin yarasına tuz basmak istemediğim için paylaşmamıştım. Ama bu sene benim ilk anneler günüm olduğu için paylaşım yapıyorum. Bunu da açıklamak isterim. :)





Eveeet konumuza geri döneliiim. Aslında bir gün değil her zaman anneler günüymüş gibi davranmamız lazım. Yani sadece bir günlüğüne anlam sığdırmak yanlış olur. Ama özellikle böyle günlerde de insanlar değer görmek istiyor. Aşağıda anneler için hediye alternariflerini ve ulaşabileceğiniz trendyol linkleri bulacaksınız. Şimdiden keyifli okumalar. Sizin de öneriniz varsa yorum olarak bırakabilirsiniz. :)


1- Çiçek deyip klasiğe kaçmayacağım ancaaak bence saksı ve bitki kombinasyonu müthiş bir hediye olabilir. Hasır saksılar ile yeşil bitkilerin uyumuna bayılıyorum. Hem evde güzel bir dekor oluyor hem de bitki ile uğraşmak-sulamak huzur veriyor. Bitkilerden ve bitki bakımından hoşlanan anneler için bu hediye gayet güzel olabilir. Aşağıdaki linkte saksı ve bitki çeşitlerini bulabilirsiniz.


                                           bitki-saksı kominasyonu linki için tıklayın.


2- Evet bu sefer klasiğe giricem ve kahve makinesi-türk kahvesi-fincan üçlüsünü önereceğim. Türk kahve keyfi bizim vazgeçilmez keyiflerimizden biri. Annenize alacağınız bu üçlü ile her keyfinde sizi anmasınız sağlayabilirsiniz. Gerçi onlar bizi çoğu zaman anıyorlar. :) Saksı ve bitki linkini de aşağıya bırakıyorum. 


                                         Kahve makinesi-kahve-fincan üçlü linki için tıklayın.


3- En önemlisi bu bence. İhtiyacı olan ne varsa o ihtiyacının alınması bence en güzel hediye. Bu giysi olabilir, takı olabilir, ayakkabı olabilir. Annenizle konuşup durum değerlendirmesi yapailirsiniz. Ya da benim gibi anne yanında kardeşiniz varsa onunla konuşup ihtiyaç belirlemesi yapabilirsiniz. :) Aşağıya uygun fiyatlı giyim, ayakkabı, çanta linkleri bırakıyorum. İnceleyebilirsiniz.
   
           Trendyol Takı Linki:  Gümüş takılar var ve çok uygun. (30₺ den başlıyor)

           Trendyol Ayakkabı Linki: ben anneme ihtiyacından ötürü ayakkabı alıcam.

            Trendyol Çanta Linki: 

             Trendyol Giyim Linki:

4-Kişisel bakım ürünleri de şuan hoş bir hediye olabilir. Parfüm, bakım ve kozmetik ürünleri. Malum Resmi Gazete yayımlanmış olan %40 oranında zam kapıda. Zam fiyatlara yansımadan alışveriş yapmak için linki aşağıya bıraktım.
           Trendyol Parfüm Linki: 

           Trendyol Kişisel Bakım: 
 
            Trendyol Kozmetik Linki:



5- Bir diğer hediye alternatifi ise annem çok yorulmasın hediyeleri olabilir. Zaman teknoloji zamanı. Çoğu şeyin makinesi çıktı. En basitinden şu evi süpüren akıllı robotlar epey kullanışlı. Elektronik linki ise şurada :)



6- Önceden anneye mutfak malzemesi alınır mı eve mi hediye alıyoruz yoksa annemize mi diye düşünürdüm. Oysa şimdi mutfağa alınan bir fincan, filtre kahve makinesi beni mutlu edebilir. Bir yandan da benimkilere minik ipuçları veriyorum bilmem fark ettiniz mi lkdjlfdj umarım bizimkiler fark eder. neyse.  Mutfak linkini de ekliyorum siz ihtiyaca yönelik şekillendirebilirsiniz.

     Trendyol Mutfak Linki:   Elektronik aletler
   
      Trendyol Mutfak Linki: 


7. Normal bir zamanda olsak amaan hediyeye ne gerek var onunla güzel bir gün geçirin derdim. Bolca sarılın, yemeğe götürün, yeni yerler keşfedin, ona hatırlayacağı güzel anlar hediye edin derdim. Ancak içinde bulunduğumuz şu zamanda sevdiklerimize gönül rahatlığıyla sarılamıyoruz. Sarılmayı bırak göremiyoruz bile. Yani ben en son şubat ayında gördüm. :( Bu nedenle uzaktan yapabileceğimiz hediyeler ile mutlu etmek olabilir. Yalnız elinizi çabuk tutun. Kargo firmalarının teslimat süreci malum durumdan ve anneler günü yoğunluğundan dolayı değişkenlik gösterebiliyor. Siz şimdiden bu işe bir tik koyun. Benden bu kadar. 



Öpüyorum çokça!








































You May Also Like

0 yorum