RAMAZAN AYI İNSTAGRAM STORY STİCKERLARI (ÜCRETSİZ)

by - Nisan 25, 2020




Merhaba herkese görüşmeyeli uzun zaman oldu. Bu süreçte Lina adında minik bir bebeğim oldu. Dün itibariyle de miniğim tam yedi aylık oldu. Sizde neler var neler yok? Yokluğumda hayatınızda neler değişti?

İnstagram hesabımı takip edenleriniz var mı bilmiyorum ama orada baya aktifim. Merak edilen çoğu uygulamayı sizinle paylaşıp, sizin için ücretsiz stickerlar hazırlıyorum. Dropbox linkinde sorun olunca stickerları buradan size ulaştırmak istedim.  Bunun yanında stickerlar nasıl indirilir nasıl kullanılır bunun gibi soruların yanıtlarını da buabileceksiniz. Ancak sadece iphone kullananlar için bunu hazırlayabildim. android telefon kullanmadığım için biri yardımcı olursa onunla ilgili de gönderi hazırlarım. :)






Hazırladığım stickerlar bu şekilde. İnstagram hesabınıza hikaye eklerken bunları kullanıp storylerinizi güzelleştirebilirsiniz. 

Ben yenileri hazırladıkça buraya eklerim. :)






















Takipte kalın, öpüyorum çokça!


You May Also Like

1 yorum

  1. adsense yi nasıl aktif hale getirdiniz banada yardım edebilirmisiniz ? tekadres53 buradan bana ulaşabilirmisin?

    YanıtlaSil