TURUNCU-TURKUAZ BLOGGER FİLTRESİ(TEK BİR TIKLA)

by - Temmuz 05, 2019

Merhabalar, nasılsınız?
Sizin için güzel bir gün diliyorum.  kalpkalp.

Sizin için yaz filtresi araştırırken bir de baktım ne göreyim. Çoğu bloggerın profilinde kullandığı turuncu-turkuaz lightroom presetinin vscocam kodlarını buldum. Ve yine sizinle paylaşacağım için içim kıpır kıpır oldu.  :)



Favori filtre uygulamalarımdan biri olan VSCOCAM ile ilgili daha önce detaylı olarak gönderi hazırlamıştım. Okumayanlar için hemen link bırakıyorum. Aşağıda vscocam linki yazan yere tıklayıp direkt yayına ulaşabilirsiniz.

VSCOCAM LİNKİ

Lightroom indirip tek tek ayarlamayla uğraşmayacaksınız. Tek bir tıklamayla filtreniz hazır. Şunu belirtmeliyim ki bu filtrenin uygulanabilir olması için fotoğraflarınızın mavi-turuncu tonlarını barındırması gerekiyor. Sonra "Bizi kandırdın, bu hepsine olmuyor" demeyin.

Ben aşağıya örnek fotoğraflar ve filtre kodları bırakıyorum. Deneyenler geri bildirimde bulunursa çok sevinirim. Çünkü paylaştığım uygulamaları kullanmanız ve paylaştıklarımın işe yaraması beni epey mutlu ediyor. :)













Vscocam uygulamasında ücretli olan filtreleri ekran görüntüsü alarak kullanabiliyoruz biliyorsunuz. Benim paylaşacağım bu filtre de ücretli o yüzden ekran görüntüsü alarak kullanın. Uygulama ismi VSCOCAMBU FİLTRENİN İSMİ G8.


Fotoğrafın ışık, renk, doygunluk gibi ayarlarını yaparak fotoğrafınızı düzenleyebilirsiniz. Düzenlemeler kısmında en sonda bulunan ve yine ücretli olan HSL kısmından renkler ile birebir oynayabilirsiniz. Filtrenin vermiş olduğu turkuaz renk yeterli değilse buradan Mavi renk tonuna tıklayıp renk tonu kısmını sola doğru kaydırın. Aşağıda göreceğiniz gibi mavinin renk tonunun sola doğru kaydırıldığında turkuazlaştığı görülüyor. Bu düzenlemeleri yapıp Tane kısmına gelip ekran görüntüsü alın. Fotoğrafın boyutuna daha yakın olan kısım tane kısmı.




Umarım işinize yarar.

Öpüyorum çokça!


You May Also Like

0 yorum