VSCOCAM YAZ MEVSİMİ FİLTRE ÖNERİLERİ

by - Temmuz 04, 2019



Merhabalar, nasılsınız?
Sizin için güzel bir gün diliyorum.  kalpkalp.

Favori filtre uygulamalarımdan biri olan VSCOCAM ile ilgili daha önce detaylı bir gönderi hazırlamıştım. Okumayanlar için hemen link bırakıyorum.  Aşağıda vscocam uygulaması yazan yere tıklayıp direkt yayına ulaşabilirsiniz.

vscocam uygulaması 




Şimdi ise sıcaklardan kavrulurken, yaz mevsimi gelmişken yaza uygun filtreler paylaşmanın tam zamanı diye düşündüm. Hem size birkaç fotoğraf poz önerisinde bulunmuş olayım hem de kodları sizinle paylaşmış olayım istedim. 
Yaz için genellikle daha canlı, doygunluğu daha arttırılmış filtreler tercih ediliyor. Bunun için en ideal filtre C1 filtresi. Fotoğraf ne kadar renkliyse(meyveler, renkli duvarlar, renkli kombinler) bu filtre de o kadar iyi duruyor. Renkli giyinen, rengarenk fotoğraflar çeken biriyseniz instagram temanızı oluşturmak için C1 filtresini kullanabilirsiniz. Işık, doygunluk, sıcaklık ayarlarını dilediğiniz gibi yaparak profilinizde renk bütünlüğünü(temayı) sağlamış olursunuz. 
Aşağıda sürekli C1 filtresi paylaşarak tekrara düşmek istemediğim için farklı filtreler denedim. 
Haydi o zaman aşağıya geçelim!



VSCOCAM YAZ MEVSİMİ FİLTRE KODLARI



Filtre: Oakley PRİZM Snow
Pozlandırma: +1
Karşıtlık: +1.3
Ton: Gölgeler: +5.9
Beyaz Dengesi: Sıcaklık: -1
Doygunluk: +0.6
Tane: +3.5
Tonu İkiye Böl: Gölge Ren Tonları-Yeşil: +6.1




Filtre: DOG3/Isle Of Dogs
Karşıtlık: +1.1
Ton: Vurgular: +7.5
Tane: +1.5
Tonu İkiye Böl: Gölge Ren Tonları-Sarı: +5.5




Filtre: A5/Analog : +12
Pozlandırma: +0.5
Ton: Vurgular: 45.0
Beyaz Dengesi: Sıcaklık: -0.5
Doygunluk: +1.5



Filtre: C1/Chromatic : +12
Pozlandırma: +0.5
Karşıtlık: +0.5
Ton: Gölgeler: +3.0
Beyaz Dengesi: Sıcaklık: +1.1
Doygunluk: +1.0




Filtre: Krochet Kids +12.0
Pozlandırma: +1.5
Karşıtlık: +1.1
Ton: Gölgeler: +4.1
Beyaz Dengesi: Sıcaklık: +0.5
Beyaz Dengesi: Renk Tonu: +1.0
Tane: +4.0



Umarım işinize yarar.

Öpüyorum çokça!



You May Also Like

2 yorum

  1. Ben efekt konusunda çok sorun yaşıyorum bunlar çok işime yaradı teşekkür ederim. Daha fazlasını bekliyorum.

    YanıtlaSil